1316870.jpg
Mä en oikeestaan keksi mitään kirjotettavaa, mutta nyt kun mä ton kirjotin mä rupeen kertomaan ihan kaikesta. Sellanen mä oon. :)

Me ollaan Remun kanssa ruvettu harrastamaan agilityä. Pihalla on sellanen rata. Siinä on hyppyesteet, alla tiilet, päällä laudat. Sitten löytyy puomi, joka on samasta materiaalista eri tarkoitukseen, istuma-alusta, pujotteluesteet tiilistä, tunneli jostain rakennusputkesta, eikä paljoa muuta, pitäis tuotakin vähän parannella ja vaihtaa esteitä, jos pihalta jotain löytyy. Remu on oikeestaan aika taitavakin. Se vaan, että jos Jenkki otetaan mukaan se ei yhtään keskity ja kyllästyy kokonaan. Meidät sai innostumaan Hurtta ja Stara -ohjelma (nelosella 18.30 sunnuntaisin, kattokaa). Ja läskileirikin oli osasyyllinen (perjantaisin, en muista mistä tai milloin). Remulla on hauskaa kun sen laittaa toiselle istuma-alustalle seisomaan ja laittaa sen hyppäämään. Se ei nimittäin hyppää kun menee sen magnustikerjäysasentoon. Se on kivan näköstä. Se menee pehvalleen istumaan, nostaa tassut ylös ja pitää hyvän ryhdin. :)

Esimerkki löytyi:
1316903.jpg
Huono kuva, mut ainoo. Ylhäältä päin.

Ja tänne mä haluun!
1316907.jpg<- LUNTA!

Täältä lasketeltiin:
1316917.jpg
Mäen pituus oli 1400m. Huh huh, mutta loiva se kyllä oli. Nimeltään Luppokaarre. ;)