Ei taida Remun tyttöystävä tullakkaan tänne tänään. No mutta joo, mun mielestä on törkeetä sanoo ja sitten ei pidä lupaustaan.

Ei mulla mitään erityistä oo. Sitä vaan, että kuten äitikin huomauttaa "etpä oo pitkään aikaan blogilles kirjottanu" niin on turha kummallisena pitää. Pitäiskö mun tulla tänne ja tappaa teidät tylsyyteen? 8D "Heräsin aamulla kello kuusi, söin, menin kouluun, olin koulussa, tulin koulusta, menin lenkille, tulin lenkiltä". Enpä usko. No, tänään päätin kertoa torstaina alkaneesta yökoulusta. Alotetaan siitä, että menin sinne kaks tuntia myöhässä ihan luvalla, koska pidin telinevoimistelua. Kun saavuin paikan päälle ne oli just alottamassa näytelmiä. Suski ilmotti mulle, että mäkin joudun näyttelemään. Ekaks mä olin ihan, että jes, koska näytteleminen on kivaa, mutta sitten vasta tajusin etten ollu mitään harjotellu. Suski selitti lyhyesti mitä teen. "Meet vaan sinne näyttämölle maahan makaamaan ja laitat ton veitsen vierees". Olipa helppoa. O.o Ja mä olin niin pettyny, kun en saanu näytellä. Onneks tällä viikolla näytellään lisää. Ainoo huono puoli on se, että me näytellään Romeota ja Juliaa. Viimeks mä olin kuollut Romeo ja Suski "suuteli" (ei onneks oikeesti) mua. xD Noh, selvittiin siitäkin. Ens kerralla en suostu sellaseen kohtaukseen, kirjotan ennemmin sitten vaikka näytelmän ite ja ohjaankin sen jos tarve on... Saan ehkä ens kerralla sellasen roolin, jossa sanonkin jotain. :) Olis ihan kiva.

Mutta jatketaan siitä yökoulusta. Heti näyttelemisen jälkeen pelattiin b-luokkaa vastaan 2 kertaa kahden tulen välissä. Voitettiin kumpikin kerta. Jalkapallossa sitten hävittiin ne. Ei se tosin mua haittaa. Koskin palloon varmaan kerran. C: Noh, odotettiin salissa, että b-luokan tytöt sai vaihdettua vaatteensa. Kyllä niillä pikkusen kesti, mitä nyt 30 minsaa. Camppu meni sinne sisään ja sanos jotain, että sais olla nopeempii. "Joo joo, mun pitää kyllä vielä kuivattaa hiukset ja meikata ja...." sieltä kuulus. No odotellessa mä sain opettaa noille kärrynpyörää ja siltaa ylhäältä. Kun vihdoin päästiin vaihtahmaan vaatteet sieltä tuli kuulutus "Noniin, olis sitten vielä hetki pizzatarjoilua jäljellä. Kakskymmentä yli kymmenen alkaa sitten disko." Tuli vähän kiire kiitos b-luokan tytöille. No seuraavaks voin kertoa iltapalasta. Ylipaistettua kinkku(piloillepaistettukova)ananas pizza pala ja kaks pillimehua. Onneks oltiin varauduttu karkilla ja limsalla niin ei nälkään kuoltu. Ruuan jälkeen palattiin luokkaan. Laitettiin (mä ja suski ei tosin laitettu) meikit naamaan. Camppu laitto mun hiukset vielä ja sitten mentiin diskoon. Disko olikin sitten illan hirveintä. Se pidettiin kuvisluokassa ja arvatkaa kuin huono ilmasto sielä oli! Mä ja suski vietettiin puolet ajasta käytävän päässä istuskellen ja juteltiin meijän ekasta ja vikasta yökoulusta, joka oli kaiken lisäks tylsää!!! Häippästiin joskus vähän vaille kakstoista luokkaan. Jenna oli sielä jo. Me piirrettiin liitutaululle ja pelattiin hirsipuuta. Useimmat lauseet oli "Täällä on tylsää", "Maailman tyhmin disko" ja "Tää yökoulu on piloilla" suuntaan. No, yllättäen se muuttui sitten kivaks. Muut tytöt tuli luokkaan ja me kikatettiin sielä ehkä yhteen asti. Siinä vaiheessa pojat rupes ramppaamaan käytävillä ja koputtelemaan ikkunaan. Camppu tyhmänä ihmisenä meni kysymään opettajalta saako pojat tulla pelaamaan korttia. Arvatkaa vaan suostuiko ope? Ei ja me saatiin ympärivuorokautinen valvonta. :) Onneks se häippäs välillä. No pojat rupes taas kuljeskelemaan meijän puolella. Yhdessä vaiheessa ope oli tulossa jo ja me piilotettiin pojat eteiseen. Ope tuli sinne ja kysys, että missäs pojat on. Me selitettiin, että ne lähti jo. Sen jälkeen ne pysyskin aika hyvin niitten huoneessa, koska ope jäi sinne lukemaan lehteä. Pojat sitten tajus esittää nukkuvaa ja ope häippäs. Ne tuli taas jälleen kerran meijän puolelle. Camppu, Hensku ja pojat lähti juoksemaan käytäville. No b-luokan ope tulee sitten siihen. Tytöt meni piiloon jonnekkin naapuriluokkaan ja A jäi sinne yksin. Ope kysys, että minne on matka. A miettis hetken ja veti sitten selvän hätävalheen "Missä vessat on?" Onneks b-luokan ope sano vaan, että väärä suunta ja pojat meni omaan luokkaan. Siellä ne sitten pysys aika kauan. Nukahdettiin aamu neljän aikoihin, mutta herättiin jo ennen puol kuutta. Joskus vartin vaille kuus pojat tuli takas ja oli sielä koko loppu aamun. Puol kahdeksalta päästiin kotiin. Arvatkaa kuka nukkus kahdet päiväunet...