1.Miten monta blogiviestiä olet kirjoittanut blogiisi?
34 jos osaan laskea. :)


2.Miksi aloit kirjoittaa omaa blogia nettiin?
No mulla on ollu blogi salasanalla pidemmän aikaa, mutta kun sukulaiset innostus tekemään blogeja mä tein tälläsen julkisen blogin, että siitä se innostus on lähteny. Alunperin yhdessä keskustelussa mainostettiin hirveesti blogeja, niin minäkin sitten tein.
                        
3.Millä nettisivuilla käyt,kun olet netissä?
No höh. Irc-galleriassa kattomassa luokkakavereitten kuvia, soodassa keskustelemassa, blogistaniassa kiertelen, ja kotisivujani päivittelen freewebsissä ja freebokissa.


4.Onko sinulla omaa kotisivua netissä?(blogia ei lasketa)
On mulla, mutta en nyt osoitetta kerro kun ei teitä virtuaalihoitolat kiinnosta?

5.Osaatko puhua muita kieliä kuin äidinkieltäsi?Mitä kieliä?
Hyyyyyyvin huonosti Ruotsia, mutta sen sitten opin yläasteella. Sitten saksaa opiskelen kolmatta vuotta ja englantia neljättä, että ihan kohtuullisesti.

6.Mitkä ohjelmat seuraat tv:stä?
Höhöö (mikä höhöövillitys mulle tuli??). No täydellisiä naisia, salkkareita, pakoa (kun se palaa tauolta), greyn anatomiaa, lostia, etn:ää, ilman johtolankaa<3 ja sitten heitetään tähän vielä epäsäännöllinen Amazing Race ja hurjaa remonttia.

7.Hissi vai portaat? .
No hissi tulee useemmin valittua, vaikka portaat kyllä on hyvää kuntoilua.

8.Onnen ja epäonnen numerosi ovat?
Taikauskoisten höpötystä. Lempinumero kyllä on 2.

9.Haasta vielä tähän pienimuotoiseen kyselyhaasteeseen 3 bloggaajaa.
No joo. Vaikka Selenia olis kiva (isosiskosein), jaa sitten Lotta-marin ja Tuuliksen vaikka. :) Sitä saa jo valita kun on niin monta blogia tässä suvussa.


HELENA! Oliko haasteen tarkotus tulla mulle? Meinaan vaan, kun laitoit, että kummitustyttö tuohon alempaan viestiin, niin meinasitko mua vai Seleniaa, kun selenia on kummityttö? :) Vastasin nyt kumminkin.