Muahaahahaa! Sain fyken koetta korvaavasta asiatekstistä 10-. :) Me saatiin valita näistä aiheista joku: tupakka, huumeet, kierrätys, alkoholi. Mä otin siis tupakan.

Noo... eilen ne sitten saatiin takas. Ennen kun ope jakoi kokeet se selitti mitä me tehtiin väärin.
 - Teillä kaikilla on yhdyssana virheitä ihan hirveesti! Se paasas.
 No mä vaan aattelin, että siinä meni sitten mun kirjailijan unelmat. Ope jako välissä ne ja sitten se jatko paasaamista. Se alotti ns. toisen osan sillä, että se ylisti mut maasta taivaaseen.
 - Mä en ole ikinä tavannut lahjakkaampaa ton ikäistä kirjoittajaa kun sinä! En voi käsittää miten jollain on tollaset lahjat jo syntyessään. Uskomatonta! Se selitti siellä luokan edessä. Mä olin ihan silleen että lopeta jo, lopeta jo, koska olin ihan varma, että M rupeis taas jotain "hikkeeee". Se sanoo niin aina kun ope mainittee jotain jollekkin.
 Opettaja oli vielä jotain "toimittaja-ainesta" sinne paperin alareunaan raapustanu. :) Se oli kyllä "loukkaavaa" kun tahdon kirjailijaks enkä pelkäks toimmittajaks. Ne on aliarvostettuja. Mieti nyt kun luet lehtijutun, niin kuinka moni lukee kirjoittajan nimen siitä vierestä? En mä ainakaan. Kirjailijan nimi nyt sentään tulee ilmi. (:
 Onneks korvataan hissan kokeetkin asiatekstillä! Jippiajei, hyvä todistus mukanaan vei! :) Pitää rupee kinumaan rahaa yli ysin olevista kokeista. Meijän iskää tuntien se ei onnistu. J saa jokasesta kokeesta joka on yli ysin 20€ ja yli kasin 10€. Sitten se saa kaikki lapsilisät ja viikkorahaks 10€ + rahat vaatteisiin sun muuhun.... :) En tosin ees tarvis rahaa mihinkään tän hetken suunnitelmaan. No telinevoimistelupuku olis ok, mutta arvaappa vaan saako iskä luvan ostaa sen???? Saaa!