Kyllä se Suski on laiska. Me koitettiin päättää tehääks me se musiikin esitelmä (a3) kahdessa vai neljässä viikossa. Se sano ettei se jaksa tehä sitä. Se on joskus kyllä laiska joo. Loppujen lopuks mä sain sen suostuteltuu kaheks viikoks. Mä tein eilen oman osuuteni, eli puolet kokonaan ja se tarvii siihen neljä viikkoa. :) Mut so what... Tällä hetkellä kuuntelen My Only Onea niin kun eilenkin. Varmaa kymmenen kertaa peräkkäin. Pääsee esitelmä fiiliksiin. Aluks piti kuunnella sitä jonkun Kishun tää ei oo mun koti, kun se on äitin mielest hyvä biisi, mut en mä tiiä kun oon sen vast kerran kuullu. Muistin virkistystä.

Meijän ope on saanu päähäs että musta tulee kirjailija. Meijän piti kirjottaa oma uutinen ja sellasta niin siitä se sen sitten vetäs. Tai on kai se sen joskus ennenki sanonu, mutta en mä oo sitä merkille pistäny. Mä luen niin paljon kirjoja, että niistä se mielikuvitus laukkaa. Oon mä varmaan 200 kirjaa kirjottanu mut mikään ei oo päässy kahta ensimmäistä lausetta pidemmälle niin ei musta kirjailijaa tuu. Sitä paitsi mulla on niin monta haaveammattia, niin ehkä joku niistä. Kirjailija, valokuvaaja, lastentarhanopettaja, opettaja, ammattilais telinevoimistelija, kennelin pitäjä ja yks kaks kolme pistettä perään niin hyvä on. Siis . . .